fabella

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Julia Flodman - 13 februari 2013 22:20

Kvinnan, på silverkursen, vid mitt bord bestämmer sig för att göra en liten -silverstaty* (vet inte vad jag ska kalla det men) till sin bror som ska gifta sig nästa år. Hon har skissat upp deras initialer och år 2014 och börjar sedan karva ut detta i vax. 

Alla sitter och pratar runt arbetsbänken och jag tycker att det går väldigt bra! Jag är så duktig! ^^

Kvinnan med silverstatyn som har arbetar vidare skattar lite och säger:

-Jag hoppas verkligen att de nu gifter sig 2014 nu och inte något annat år! 

Jag, som nu har väldigt bra självförtroende, vill skoja till det lite och säger:

-Jag vi får väll hoppas att de inte byter person fram till dess också, med tanke på initialerna! (Lite kul eller hur?? Och man kan väl skoja om en sådan sak i Sverige, eller??)

TYSTNAD...

Alla runt hela bordet blir tysta och kvinnan kollar på mig, sedan ner på sin staty, på mig igen och sedan tror jag att hon bestämde sig för att bara inte svara..

Jag ska aldrig dra mina sarkastiska skämt i England igen.. 

 

Lite av denna blick fick jag av vaxkvinnan..   

Presentation


Här kan du läsa lite om mig när jag nu under tio veckor flyttar till Bournemouth, England, för att studera Art and Design.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards