fabella

Alla inlägg under mars 2013

Av Julia Flodman - 5 mars 2013 09:00

     

To Olivia  -Cat verison of Elvis or Tarzan..



     

Till mamma och mig ;)


  


Bara för att det här är min blogg, och för att jag kände för att lägga upp massa roliga djurbilder!

Av Julia Flodman - 4 mars 2013 18:00

I morgon, tisdag, har jag först en heldag printmaking, sen silver smide i tre timmar och sen när jag kommer hem så kommer en viss Timmy Nilsson att vara i centrum och vänta på mig. Ganska så fucking otrolig dag i morgon asså. Kan knappt vänta.. 

    


Av Julia Flodman - 4 mars 2013 14:12

Hej hej!

Länge sen sist nu men jag har insett att jag nu bara har ungefär två och en halv vecka på mig innan jag åker hem igen och jag vill verkligen ta vara på tiden! Sen sist har jag gjort mycket av allt, sammanfattar med lite bilder.

 

Målat en hel del.


 

Klippt mig.


Hängt på min underbara, härliga, skolgård!!  


 

Arbetat med mitt nya projekt, printmaking och photoshop.


 

Planetat detta stora och sista arbete.


Varit ute på en liten roadtripp.


 

Smsat med Joel..   


   

Ätit små söta choklad flodhästar.

Och mycket mycket mer som jag helt enkelt inte tog kort på ;)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan du läsa lite om mig när jag nu under tio veckor flyttar till Bournemouth, England, för att studera Art and Design.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards