fabella

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Julia Flodman - 6 januari 2013 23:18

Okej, ingen bild på min kvällsmat och inga bilder på mitt rum idag, orkar verkligen inte ;)

I morgon har jag min första dag på skolan, lite nervigt men det känns ändå som att det här inte är det svåraste som ja har gjort hittills.. Det går nog bra :)

Nu ska jag bara vänta på Timmy som är på väg till Norge, så jag kan ringa och säga godnatt! 

God natt på er så länge! 

pusspuss!


  

Av Julia Flodman - 6 januari 2013 20:29

   

Här har jag bott i tre nätter, väldigt mysigt :)

Bilderna på mitt rum som jag ska bo i nu kommer strax ;)  


Kanske även om ni har tur, en bild på min kvällsmat ;) hahaa, så rolig..

Av Julia Flodman - 6 januari 2013 11:29

I går var jag och kikade lite på ett rum i Winton, tio minuter senare gick jag därifrån och en timme senare pratade jag med dem igen och då blev allt klart! ;) Om en halv timme kommer min hyresvärd/familjefadern och hämtar mig! :) Ska bo med en familj men en mamma, papp, deras 16årigt tjej + en turkisk tjej på runt 22 år XD

Det va ett helt okej hus, fint rum, nära skolan. KAN inte bli bättre! Inga katter och inga jävla väntetider eller kontrakt! Så skönt!!! Hoppas bara att det finns ett riktigt bra internett som man kan skypa..

Imorgon ska jag vara vid skolan klockan 8.30 Lite nervös :)


Presentation


Här kan du läsa lite om mig när jag nu under tio veckor flyttar till Bournemouth, England, för att studera Art and Design.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards