fabella

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Julia Flodman - 13 januari 2013 22:15


Har nyss pratat med min fina Li i typ 40 minuter, haha XD Saknar henne väldigt mycket!

 

Väldigt dålig bild också, men hade inte så mycket att välja på när jag rensade både kameran och datorn innan jag åkte hit :)

Av Julia Flodman - 13 januari 2013 21:03

Haj. Idag har det inte hänt så mycket i mitt nuvarande händelserika liv :) 

Pratat med Timmy i sammanlagt tre timmar på viber idag(viktigt!), handlat lite mat och sitter just nu och målar och skissar lite på mitt projekt :) 

Blev bjuden på underbart god mat igår av Sam. Nudlar med grönsaker och räkor, kyckling och en ganska speciell sallad, till det var  det också lila ris...ååååå det var så himla gott!! Idag har jag ätit flingor yoghurt och spagetti med ketchup... Inte lika gott "/

I morgon har jag engelska och på tisdag har jag bokbindning, ska bli roligt! :) 


ööö, mer?? 

Jo! Hade grymt kul i går kväll också! Tråkigt bara att Ozlem åker hem i morgon :( Men det är därför jag behövde en lite lugnare dag idag ;)


Lite bilder från igår :)


 

 


Presentation


Här kan du läsa lite om mig när jag nu under tio veckor flyttar till Bournemouth, England, för att studera Art and Design.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards