fabella

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia Flodman - 12 januari 2013 13:33

Nu har jag nyss bokat en kvällskurs, Silversmithing and wax carving. Ska bli riktigt roligt, på tisdag drar det igång :)

 

        

Eftersom att jag är en student på AUCB så fick jag också 50% avdrag, funderar på att kanske göra något mer också... Som kanske skulptering, smikning, konsten att skapa hattar, teaterkurser... Finns typ allt, vad tycker ni? ;)


Av Julia Flodman - 11 januari 2013 19:44

    

Så här ser tiokronors micromat ut!

Tummen upp för dem! :)

  

Det är dussins av ekorrar i alla parker :)

 

  

Idag gjorde vi papper, inte så roligt faktiskt men men :)

       Faktiskt väldigt fint väder idag, det här är påväg till skolan :)

  

Och här är en dålig bild på skolans innergård :)

Väldigt interessant inlägg men det är ett inlägg iaf ! Nu ska jag sätta mig och betala en smyckes kvällskurs som jag ska gå :) Silversmide och wax carvning, ska bli riktigt roligt! ^^

Ha det bra, puss från Bournemouth!

Av Julia Flodman - 9 januari 2013 18:33


Idag fyller min fina mamma år!

Önskar att jag fick krama om dig riktigt, och smaka på kladdkakan som jag vet att Olivia har gjort..


Av Julia Flodman - 8 januari 2013 22:37


Har nyss beställt tågbiljetter från Bournemouth till London nästa helg då min Timmy kommer och vi ska på musikalen

THE LION KING, som jag fick i julklapp!!

Ska bli sjukt roligt och jag saknar honom så himla mycket!

 

      

       

Av Julia Flodman - 7 januari 2013 23:00

  

Måste bara berätta att vid skolan så finns det lokaler du kan hyra när du tagit din examen och vill skapa ett företag eller liknande. Ett av dessa företag  är Framestore och de är skapare av bla. karaktärer i Harry Potter (Dobby) i Narnia,

Avatar m.m. 

Tyckte att det var ganska coolt.. 


     

  

Av Julia Flodman - 7 januari 2013 21:15

Här Kommer alltså lite bilder på mitt finfina rum :)

Så fint med bilder bå familjen på garderobsväggen! 

              

Av Julia Flodman - 6 januari 2013 23:18

Okej, ingen bild på min kvällsmat och inga bilder på mitt rum idag, orkar verkligen inte ;)

I morgon har jag min första dag på skolan, lite nervigt men det känns ändå som att det här inte är det svåraste som ja har gjort hittills.. Det går nog bra :)

Nu ska jag bara vänta på Timmy som är på väg till Norge, så jag kan ringa och säga godnatt! 

God natt på er så länge! 

pusspuss!


  

Av Julia Flodman - 6 januari 2013 20:29

   

Här har jag bott i tre nätter, väldigt mysigt :)

Bilderna på mitt rum som jag ska bo i nu kommer strax ;)  


Kanske även om ni har tur, en bild på min kvällsmat ;) hahaa, så rolig..

Presentation


Här kan du läsa lite om mig när jag nu under tio veckor flyttar till Bournemouth, England, för att studera Art and Design.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards